Het aftellen is nu echt begonnen... - Reisverslag uit Borne, Nederland van Merel Huizinga - WaarBenJij.nu Het aftellen is nu echt begonnen... - Reisverslag uit Borne, Nederland van Merel Huizinga - WaarBenJij.nu

Het aftellen is nu echt begonnen...

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

14 September 2016 | Nederland, Borne

Zo, mijn allereerste verslag. Alles is ingepakt en staat klaar voor vertrek..

Morgen(of eigenlijk vandaag al!) is het dan eindelijk de tijd om te gaan vertrekken naar Namibië. 4 maanden lang ga ik met een gezellig groep van 8 studenten naar Afrika, waarvan 3 maanden stage lopen in het Katatura ziekenhuis in Windhoek(de hoofdstad) en nog een maand rondreizen.

Om 17.05 stappen we met het grootste gedeelte van de groep in het vliegtuig richting München. Daar zullen we met de rest verdergaan richting Windhoek. Eenmaal daar aangekomen zal het grote avontuur gaan beginnen.

Jullie horen gauw weer van mij!

Liefs

• 14 September 2016 - 07:52

Jeanet Nijenhuis:

Hoi Merel,

Ik wens jou en je reisgenoten een ongelofelijk tijd toe in Namibië !! Heel veel succes, plezier en vooral genieten !! Hele goede reis en we kijken uit naar je reisverslagen.

Groetjes,
    Jeanet (moeder van Rachel